Recent Posts

tisdag 8 december 2015

Ett lätt stort beslut

Ibland kommer man till en punkt när ett beslut måste fattas och kvar finns bara ett rimligt alternativ. Jag har jobbat som lärare sedan 2008. Det har varit roligt, omväxlande, spännande och utvecklande. Men samtidigt har det nött och tärt, så pass att hjärnan och hjärtat långsamt malts sönder till - ingenting. Och jag vill inte leva ett liv som känns som ingenting.
Från och med den här vintern satsar jag helhjärtat på att ägna mig åt konsthantverk, främst med inriktning på keramik. Jag har ingen gedigen utbildning eller erfarenhet av vare sig det eller företagande, men jag har en djup övertygelse om att det här är den väg jag ska ta, och hjärtat rent av brinner!
Med pirr i magen och skallen full av idéer ser jag mot framtiden, Hej hopp 2016, vad roligt vi ska ha!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar