Recent Posts

torsdag 14 mars 2013

Trött råtta

En teckning igen. Eller målning? Det är ju lite akvarell på den här också. Egentligen är det mitt substitut för målarbok, som jag fullkomligt älskade när jag var liten. Enda skillnaden är att jag själv ritar bilden innan jag får färglägga den.


Jag är väldigt förtjust i att rita djur inser jag när jag bläddrar i mina block... Det blev en trött råtta den här gången. Lite blek om nosen visst.

Jag känner att jag kommit igång lite med bloggen igen nu (nä det kan man kanske inte säga efter tio dagar, men jag gör det ändå), och det känns kul. Jag får en liten extra skjuts att ta tag i nåt av allt det där som jag faktiskt VILL göra istället för att slösa bort en kväll på att slöglo på nåt fyrkantigt, så att jag kan fota och göra ett nytt inlägg. Vare sig någon läser eller ej, så är det kul att uppdatera.

Men nu tar jag allt helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar