Recent Posts

torsdag 9 augusti 2012

Ny header då

När jag nu tagit tag i bloggandet igen med nya krafter (fast det kanske inte märks än riktigt:), så är det väl inte mer än rätt att bloggen får sig en liten uppfräschning.

Igår kväll satt jag och ritade lite, nej inte på min nyligen iordningställda alldeles egna arbetsplats utan nersjunken i ett bekvämt soffhörn eftersom jag visst inte hade någon bra lampa vid arbetsbordet, och då började jag klottra på en bild av hur jag har det när jag pysslar på. Så nu får den representera bloggen istället för den tidigare, jag är ju snäppet mer hemma på att rita än att försöka fixa till nåt i photoshop...

Kaninhuvet i förra inlägget blir en ring, ska bara fundera klart på om det funkar med superlim eller om jag måste införskaffa en limpistol, tips mottaget tacksamt! Jag har fått mer idéer på liknande smycken, ska snarast sätta igång att fixa med det.

I mitt huvud har jag ett klockprojekt också, men det känns lite mer krävande att dra igång, mer material också, men det måste bara bli av nu för jag har funderat så länge på det.

Nåja, tillsvidare intet mer nytt än headern, återkommer med bild när kaninringen verkligen är en ring.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar