Recent Posts

måndag 3 september 2012

Pyssel de luxe

Jag bara älskar Project Runway, men för tillfället sänds Project Accessory så då ger jag det en chans. Det är inte alls lika bra, men det känns lite mer "pysselbetonat" och det är ju kul!

Jag blev i alla fall lite blåst av stolen förra veckan när de gjorde - håll i hatten - skor! Vilken himla grej att man kan göra skor, själv, hemma, om man bara har lite prylar och vet vad man håller på med.

Fastän jag är helt medveten om skomakarnas existens har jag som inte tänkt på skor som nåt som man kan göra. Jag vill också göra skor. Magiska sagoskor. eller varför inte glasskor, treåringen är helt inne på glasskor just nu. Passar de perfekt får man ju en prins på köpet med schyssta pjuck. Eller varför inte pappersskor:


Jag hittade sagosko-affär när jag kollade bilder, skorna är både fula och... alldeles underbara!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar