Recent Posts

söndag 15 augusti 2010

En så'n typ!

En prototyp har det blivit i helgen. Denna modell som jag laddat för ett bra tag eftersom jag har en hög med tyger avsedda till detta, som är så ljuvliga att de går att äta upp!
Modellen är enkel, men mycket möda och räknande har lagts på konstruktionen så att den ska bli så skön som möjlighet i sin enkelhet. Så nu ska den testköras i ett par dagar, och sedan ska kantband och andra detaljer tänkas ut och fixas. Sen får jag äntligen sätta saxen i sushityget!
Jag kommer att tänka på origami när jag tittar på bilden, det är nog det stela toiletyget som gör det..


Detta tyg är ju också en riktig godbit! Me like!

2 kommentarer:

ellenojag sa...

Underbart tyg, väntar med spänning på slutresultatet!!

ellenojag sa...

Ellen har 68 nu så 68/74 eller något sånt skulle nog passa bra :)

Skicka en kommentar