Recent Posts

tisdag 24 augusti 2010

Detta är nog favoriten!

Dancing Mini-Moki! Idag är det denna som ligger i topp. Tyget är så vackert, ett riktigt passande tyg till modellen, och så lite guldskimrande dessutom. Jag tycker att den här varianten är lite stilfullare än de andra två, men de är ju riktiga bli-glad-av-tyger å andra sidan. Det är en himla tur att Lilla Fröken har tre olika så att jag kan ändra mig från dag till dag.


Byxan är på gång nu, så sn.art hela setet är klart läggs det ut i butiken, om det skulle vara så att någon annan fastnat lite extra för någon Mini-Moki!

2 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Så ljuvlig!

Jennie sa...

Du har verkligen hittat skojiga tyger! Modellen är fin också.

NU förstår jag förresten vem systersonen är, inte alls den jag först antog... :)

Skicka en kommentar