Recent Posts

söndag 7 november 2010

Tiden flyger

Jistanes vad tiden sprungit iväg på sistone! Så länge sedan jag skrev något. Men så är det ju för jämnan, tiden räcker inte till allt, och nu har jag haft prio på att jobba, (inte med sån't här pysslande och sying, utan det andra - fröken i trean), sy och skapa så mycket jag bara hinner, också ha tid för min fina lilla familj förstås. Så det har inte funnits någon ork över till att blogga - förrän nu! Jag har ju en del alster på lager nu, så jag får väl försöka lägga in något då och då.

Jag börjar ikväll med att presentera Mr. White. Han är en liten ullig vän som man kan ha med sig på sitt finger och viska hemligheter i hans stora öron, som ingen annan får höra. Mr. White ska ut på en  lång resa, han ska nämligen bli någons kompis i Idaho. Tänk vad han kommer få se!




Min bloggbutik har försvunnit, och iställets länkas man nu till min etsyshop om man klickar på butiken. Det blir nog enklare så...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar