Recent Posts

onsdag 7 april 2010

På gång igen!

Efter flera års lång vila har ett gammalt projekt återigen vaknat till liv. Tänk vad lite föräldraledighet kan göra! Sist det begav sig så sålde jag stickade smycken på Designtorget och strax innan det kläder på Designtorget Mode – det säger väl något om tidsaspekten, det är ju ett tag sedan den butiken lades ned.

Sen kom andra saker i livet emellan, men det har hela tiden funnits en liten tanke i bakhuvudet som ville att Sn.art skulle få komma fram igen… och nu kändes det helt plötsligt som det var dags! Att jag blivit några år klokare känns bra - istället för att ägna så mycket tid till att fundera på vad folk kan tänkas vilja ha, gör jag helt enkelt det jag själv vill ha!

Stenen är i rullning och arbetet är på gång, det mesta av det i mitt huvud än så länge – men sn.art dyker det nog upp här… vänta och se!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar