Recent Posts

tisdag 11 september 2012

Dagens hantverk

Är lite trött idag, nattstök från båda barna och den svarta katten + en bok som jag bara var tvungen att läsa ut. (Både av spännings- och förseningsavgiftsskäl.) Piggar upp mig lite med resterna av kalaskakorna varvat med ostskivor. Lärde mig för många år sedan att det är möjligt att öka sockerintaget då.

Har pysslat lite. Pyttelite. Skulle vilja sy, men orkar inte rodda fram symaskinen. Ska kanske skicka iväg övriga familjen en hel dag så kan jag ha systuga och vara lite überproduktiv.

Dagens pyssel: måleriprojekt på barnnivå, och det gillar jag. Barnsaker är lite min grej. (Har ju examen i't) Blev ungefär som jag tänkt mig. Dock inte riktigt klart ännu.


Note to self: gouachefärg fäster på händerna så in i h...e.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar